Friday, January 24, 2014

මා දෙස නෙත් නොපියා බලාපු

කාලෙන් කාලෙට ජීවිතේට එක එක පිස්සු ඇවිල්ලා යනවනේ. මගේ ජීවිතේ එහෙම පිස්සු වලින් පිරිලා තියෙන ලෝකයක්. වැඩියෙන්ම පිස්සු තිබ්බේ A/L කාලේ. එහින්දම A/L ගොඩ දාන්න තුන් පාරක්ම විභාගේ ලියන්න වුණා.

ඒ කාලේ අහම්බෙන්  මට රොමේෂ් අයියයි ලක්ෂාන් අයියායි sing කරන මා දෙස නෙත් නොපියා බලාපු song එක අහන්න ලැබුණා. ඒ කාලේ එයාලා එච්චරටම famous නෑ. එ හින්දා song එක ඇහුවට කියන්නේ කවුද කියලා මට හොයාගන්න බැරි වුණා. එත් මම ඒ song එකට මාරම ආසා වුණා.

කොහොම හරි හොයාගෙන හොයාගෙන යනකොට ගායකයෝ දෙන්නාගේ විස්තර විතරක් නෙමෙයි phone numbers දෙකත් මට හොයා ගන්න පුළුවන් වුණා. ඉතින් ඒ සතියේ මම බෝඩිමට ආවේ ඉගිල්ලිලා. දැන් බෝඩිමේ කට්ටියත් එක්ක set වෙලා මොකද්ද කරන්නේ කියලා කල්පනා කරනවා. එකපාරටම call කරන එක හරි නැති නිසා msg එකක් දාමු කියලා තමයි හැමෝගෙම අදහස වුණේ. ඉතින් කට්ටියත් එක්කම msg එක type කලා.

Hi Romesh Ayye,
Oyage voice eka harima lassanayi.
Oyage songs valata mama godak asayi.
Oyage Future ekata mama wish karanava.
Mama Sithmi Nangi
දැන් msg එකට reply එනකල් අපි බලන් ඉන්නවා. පැයක් දෙකක් ගියා. කිසිම ප්‍රතිචාරයක් නෑ. අපිට මාර දුකයි. පස්සේ අපි ලක්ෂාන් අය්යාටත් same msg එකම නම වෙනස් කරලා send කලා.
Hi Lakshan Ayye,Oyage voice eka harima lassanayi.Oyage songs valata mama godak asayi.Oyage Future ekata mama wish karanava.Mama Sithmi Nangi

msg එක send කරලා ටික වෙලාවයි ලක්ෂාන් අය්යා නම් reply කලා. Thank u very much Nangiyo කියලා. දැන් අපට මාර happy. එත් රොමේෂ් අය්යා එක්ක චුට්ටක් විතර තරහයි. ඒ හින්දා වෙච්ච දේ කියලා අපි ආයෙත් ලක්ෂාන් අය්යාට msg එකක් දැම්මා.

Hi Lakshan Ayya
Oya hari honday.
Romesh ayya nam harima adambarayi.
Eya mata reply kale ne.
Sithmi Nangi
ඒ msg එක යවලා ටික වෙලාවකින් රොමේෂ් අය්යා අපිට reply කලා. Thanks Nangi කියලා. වුණේ මොකක්ද කියලා නම් තාමත් දන්නේ නෑ. එත් අපිට ලජ්ජා හිතුණා. ඒ නිසා ආයේ ඒ numbers දිහා බැලුවේවත් නෑ. දැන් රොමේෂ් අයියා ලක්ෂාන් අයියා එක්ක sing කරන්නේ නැති වුණත් එයාගේ song අහද්දී මට වෙච්ච දේ මතක් වෙලා තනියම හිනා යනවා.

No comments:

Post a Comment