Wednesday, January 22, 2014

මේ මොහොතේ ඉන්න

හිත කියන්නේ මහා පුදුම දෙයක්. එක තැනක නතර වෙන්නෙම නෑ. අකමැති තැනක තියා  ගෙන ඉන්න නම් කොහොමත් බෑ. කැමති දේවල් හොයාගෙන ඉගිල්ලිලා යනවා. ඇත්තටම මේ වගේ රස්නේ දවස් වල, A/C එකත් කැඩිලා තියෙද්දී, හෝල් එක පිරෙන්න ළමයි ඉද්දී කොච්චර වැදගත් වුණත් මගේ හිත නම් lecture එකේ නතර වෙන්නෙම නෑ. මටත් හොරෙන් ලෝකේ වටේම රවුම් ගහලා එන මගේ හිත වෙලාවකට මට නම් මහා කරදරයක්. එක තව වැඩි වෙන්නේ lecturer අහන ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්න බැරි වුණාම.

ඔන්න ඔහොම මම ඒක lecture එකක අමාරුවෙන් ඉද්දි, lecturer කිව්වා මම lectures අහන් ඉන්න ලේසි ක්‍රමයක් කියල දෙන්නම් ඔයාලා try කරලා බලන්න කියලා.

විනාඩියකට ඇස් පියාගෙන හිතන්න ඔයාගේ දෙපැත්තෙන් පෙට්ටි දෙකක් තියෙයි කියලා. එක පෙට්ටියක් ඔයාගේ past එක, අනිත් පෙට්ටිය ඔයාගේ future එක. දැන් හිතට කැමති දෙයක් හිතෙන්න දෙන්න. හිතෙන දේ අයිති past එකට නම් එක ඒ පෙට්ටියට දාන්න. හිතෙන දේ අයිති future එකට නම් එක ඒ පෙට්ටියට දාන්න කියලා. ඔයා දැන් ඉන්නේ මේ මොහොතේ. මේ මොහොතේ ජිවත් වෙන්න.
කියලා  lecturer කිව්වා.

ඇත්ත තමයි කියලා මටත් හිතුණා. අපි හැමවෙලේම අතීත මල්ලයි අනාගත මල්ලයි කර ගහගෙන ජීවිත ගමන යන නිසා වෙහෙස වැඩි. ටික වෙලාවකට ඒ මලු බිමින් තියල බලන්න කොච්චර සැහැල්ලුවක්ද දැනෙන්නේ කියලා.

No comments:

Post a Comment